NFL Londres 2018

Pour discuter des derniers transferts, des dernières nouvelles et de tout ce qui concerne la ligue...

Modérateur : Groupe modérateurs

voodööz
Rookie
Rookie
Equipe préférée : Oakland Raiders

Re: NFL Londres 2018

Messagepar voodööz » mer. mars 14, 2018 21:08

Toujours pas de date pour la vente des tickets Raiders VS Seahawks ? Je sens qu'il va falloir être dans les starting-blocks ça va vite partir...
Image

Ishido
Joueur universitaire
Joueur universitaire
Equipe préférée : Seahawks

Messagepar Ishido » dim. mars 18, 2018 12:50

Je me suis inscrit à l alerte mail sur ticketmaster, pour le moment j'ai rien eu comme info :-(
Effectivement ça va être la guerre pour décrocher des billets. Pour ma part avion, hôtel, voiture sont reservés et payés. J attend plus que de pouvoir acheter 2 tickets pour ma femme et moi.

Benoit_k2
Joueur universitaire
Joueur universitaire

Messagepar Benoit_k2 » mar. avr. 17, 2018 7:56

Et toujours pas date pour la mise en vente des tickets pour 1 seul match!
Et la date des 2 marchs à Wembley toujours pas statuée!!
C’est bien long cette année...

Ishido
Joueur universitaire
Joueur universitaire

Messagepar Ishido » ven. avr. 20, 2018 1:30

J'ai reçu ceci par mail :

WEMBLEY GAME TICKETS TO GO ON SALE TUESDAY 1 MAY
The dates and kickoff times for the two NFL London games at Wembley have now been announced, with tickets for these two exciting matchups going on sale at 10am on Tuesday, 1 May 2018:
Tennessee Titans v Los Angeles Chargers October 21 | Kickoff 2:30pm BST
Philadelphia Eagles v Jacksonville Jaguars October 28 | Kickoff 1:30pm GMT
On October 21 the Tennessee Titans, fresh from making the playoffs this past season and playing their first regular-season game in London, will take on the Los Angeles Chargers, who narrowly missed a playoff berth in the AFC West division.

The following weekend, you will have the chance to be part of the first London crowd to see the defending Super Bowl champions in action, when our very own hometown running back Jay Ajayi and the Philadelphia Eagles face Jacksonville Jaguars on October 28. The Jaguars, playing their sixth home game in London, are coming off a season in which they won the AFC South division and, fired by one of the NFL's top defenses, came within a few minutes of reaching Super Bowl LII in a narrow defeat in the AFC Championship game.

Tickets for both matchups will be on sale via ticketmaster.co.uk/NFL and sold on a first-come, first-served basis.

Seattle Seahawks v Oakland Raiders at Tottenham Hotspur, October 14

We know that many of you are waiting for us to announce the on-sale dates for Seattle Seahawks vs Oakland Raiders at the new Tottenham Hotspur stadium. Due to the stadium being under construction, we do not yet have a full, finalized seating plan for NFL games. For example, US broadcasters of NFL games require considerably more camera positions than for a soccer game (minimum of 27) and they need the opportunity to survey the stadium. To ensure that we deliver the best possible fan experience – and to avoid selling seats that we later discover will have an obstructed view - we cannot go on sale until this seating plan has been finalized. We expect to begin hospitality ticket sales in June, with all other tickets likely to follow in early August.

We currently anticipate that at least 90 per cent of Wembley season ticket holders will be able to purchase the same number of tickets at Tottenham as at Wembley (up to a maximum of four per account holder).

If you did not purchase Wembley season tickets, any remaining Spurs tickets will be available from August.

Stay tuned for further information and we appreciate your patience!

Pour le 14 Octobre, qu'est ce qu'ils entendent par hospitality ticket ? Pour Juin et tous les autres en Août.
Juin ça sera la mise en vente pour ceux qui sont abonnés pour Wembley ?

Merci :-)

D.C_33
Titulaire
Titulaire
Equipe préférée : 49ers & Cowboys

Messagepar D.C_33 » lun. juin 18, 2018 22:50

On dirait que les détenteurs de ticket pour un match à wembley sont prioritaires pour réserver ce mois-ci à tottenham en effet.

"Hospitality tickets" aucune idée...

Et si j'ai bien compris, ceux qui souhaitent voir seulement le Raiders Hawks vont devoir attendre Août.

Ishido
Joueur universitaire
Joueur universitaire

Messagepar Ishido » mar. juin 19, 2018 16:07

En faisant une simu d'achat de ticket pour les autres matchs, j'ai compris ce qu'est Hospitality tickets. C'est un package, où tu as ton billet, un sac avec des souvenirs, un repas, etc etc.
J'avoue que je suis pessimiste sur la chance de décrocher 2 tickets pour le 14 Octobre, si seulement c'était nominatif les billets, ça réglerai pas mal de soucis.
Oui d'après le dernier message, ça sera en Août, premier arrivé premier servi

Retourner vers « NFL - News et discussions générales »